środa, 12 marca 2014

Zwróć uwagę na Isane.

a konkretnie na serię z mocznikiem. 

Witajcie kochane :)

Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć trzy produkty z firmy Isana na każdą kieszeń :).


Produkty tej firmy stosuje dość długo i ze szczerego serca mogę bardzo dużo ich polecić. Zanim sięgam po kosmetyki z wyższej półki często poszukuje czegoś równie skutecznego a tańszego bo uważam że tanie nie znaczy złe. Nie kieruje się też wyglądem opakowań bo one potrafią okrutnie zmylić człowieka. Tak jest i w tym przypadku. 

Zacznijmy od żelu pod prysznic.




Jak wspominałam w ulubieńcach lutego produkt bardzo dobrze nawilża. Po użyciu tego żelu nie muszę stosować balsamu do ciała co było dla mnie dosyć dużym zaskoczeniem gdyż rzadko jest to możliwe. Zapach delikatny, konsystencja dość gęsta, sam żel dobrze się pieni. Skład jest dość przyjazny brak parabenów i innych szkodliwych substancji to kolejna jego zaleta. Wszędobylski SLS to jedyny jego minus. Dostępność w każdym Rossmannie i jego cena ok. 5 zł jest przywoita. Bardzo chętnie wrócę do tego produktu.


Po żelu czas na krem.



Zużyłam już trzy tubki  i zawsze do niego powracam z sentymentu i faktycznego działania. Krem radzi sobie z przesuszonymi dłońmi. Nawilża, regeneruje nasze łapki, odżywia i przeciwdziała przesuszaniu. Idealny na zimę, zostawia delikatny film na skórze co może niektórych drażnić. Zapach typowy dla kosmetyków z mocznikiem. Stosowany na noc z rękawiczkami działa cuda. Tutaj naszej Isance wkradły się brzydkie parabeny bez których produkt byłby lepszy. :) Krem jest gęsty dzięki czemu jest wydajny, z opakowaniem nigdy mi się nic nie stało najgorsze jest wydobycie resztek produktu, rozcinanie i inne tego typ zabawy. Jednak podsumowując za taką cenę działanie jest znakomite. 


A na koniec balsam do ciała




Jest to produkt o którym także wspominałam w ulubieńcach lutego. Jak już wcześniej pisałam nie mam suchej skóry więc nie mogę stwierdzić czy poradzi sobie z przypadkami ekstremalnymi. Balsam jest tak uniwersalny, że stosuję go od pięt do całego ciała. Wygładza i nawilża nasze zalatane stópki, po goleniu łagodzi podrażnienia, na całe ciało działa silnie nawilżająco i pozostawia naszą skórę miekką. W połączeniu z dobrym peelingiem efekty są świetne. Balsam ma gęstą, tępą konsystencje, trochę trzeba się napracować aby go wmasować w ciało, utrzymuje się na dość długo dlatego polecam użycie jego na noc i na zimę, na lato może być za ciężki. Systematyczność z tym balsamem zapewnia nam wdzięczność naszej skóry i jej zdrowy wygląd.

To wszystko na dziś mam nadzieję, że zainteresowałam Was którymś produktem. 
Używacie kosmetyków Isany? Coś polecacie?

3 komentarze:

  1. Nie miałam balsamu do ciała,ale krem do rąk,żel pod prysznic owszem i bardzo lubię :) próbowałam też kremu do twarzy na noc z mocznikiem-świetny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. เราให้ยาสำหรับการรักษาปัญหาสุขภาพต่างๆที่ใช้ยาเสพติดที่จะได้รับและเมล็ดสามารถรักษาโรคได้อย่างสมบูรณ์

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń