czwartek, 6 marca 2014

O płynie do higieny intymnej słów kilka.

Witajcie kochane :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić produkt z którym zdradziłam Lactacyd dożywotnio!.
Mowa o  płynie do higieny intymnej Facelle.


Co mówi producent?  

Wyjątkowo delikatny płyn do higieny intymnej.
Nie zawiera mydła. Opracowany specjalnie do codziennego mycia i pielęgnacji strefy intymnej, optymalnie dopasowany do jej pH.
Płyn nadaje się również do delikatnego mycia całego ciała.

Zoom na skład


Co myślę o tym produkcie?
Delikatne substancje myjące z wieloma ekstraktami to coś co każda z nas powinna poszukiwać do higieny intymnej. Dobry skład, cena śmieszna bo około 4 zł w  każdym Rossmannie pozwala i zachęca do kupna. Występują 3 wersje jednak nie różnią się zupełnie niczym jeśli chodzi o działanie czy składniki aktywne. Żel nie podrażnia, ma neutralne pH. Nic po nim nie szczypie i nie piecze. Kolejnym jego plusem jest także uniwersalność. Mój partner myje nim całe ciało czasem i włosy, a ja szoruje pędzle. Zapach jest delikatny, jednak wyczuwalny. Lubię produkty tanie i wszechstronne nie jestem tego zdania, żeby kupować coś drogiego bo tanie jest złe. Polecam, polecam, polecam.



3 komentarze:

  1. mam go tylko wersję rózowa też sie świetnie sprawdza :))
    u mnie już ostatnie dni Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. PELANET PERTAMINI-petamini
    Termurah,brkualitas,bergaransi
    Harga pasti pas di dompet
    Yuk kepoin lewat
    WA;085323208590

    OdpowiedzUsuń
  3. PELANET PERTAMINI-petamini
    Termurah,brkualitas,bergaransi
    Harga pasti pas di dompet
    Yuk kepoin lewat
    WA;085323208590

    OdpowiedzUsuń