poniedziałek, 25 listopada 2013

-40% w Rossmanie :)

Witajcie kochane :*

Długo mnie nie było, listopad mnie przytłoczył, uczelnia molestowała kolokwiami a w pokoju miałam remont. Wszystko w tym miesiącu było nie tak. :) Ale myślę, że czarne chmury już odeszły i będzie spokój.

Nie wiem jak wy, ale ja jak mam zły humor to uwielbiam coś sobie kupić tak na poprawę, jakąkolwiek drobnostkę która mnie będzie cieszyć :) Z pomocą przyszedł Rossmann i - 40% na kolorówkę.



Kupiłam to co najpotrzebniejsze, co mi się pokończyło albo to co chciałam przetestować. Kilka dni wcześniej sprzątałam swoją toaletkę i znalazłam mnóstwo produktów do oddania, którym szybciej skończy się data ważności dlatego wszystko kupowałam dość ostrożnie i konsekwentnie. Jednak będę jeszcze w Rossmannie na pewno po jeden produkt który jest na zdjęciu.




1. Wibo, Lakier do zdobień Artliner. Dokupię jeszcze biały i brokatowy bo lubię się bawić w zdobienia.
2. Szminka Rimmel by Kate nr 20.
3. Szminka Miss Sporty nr 13 Candy Cake.
4. Nawilżająca pomadka do ust Wibo 03.
5. Maybelline The collosal volum' express mascara.
6. Maskara podkręcająca i unosząca rzęsy, Wibo. Ulubieniec <3
7. Miss sporty, Studio lash 3D volumythic.
8. Maybelline, Eyestudio Lasting drama gel eyeliner.


Poszalałam ze szminkami, jednak w sezonie zimowym pozwalam sobie na większe podkreślenie ust niż latem gdyż mam dziwne poczucie, że bez szminki na ustach jest mi zimno :) Ale to jakaś tam moja fanaberia i wymysł. Tuszy dla mnie też nigdy nie za wiele, w weekendy jeżdżę do chłopaka później gdzieś zostawię u niego kosmetyki i jest problem. Jeden awaryjny tusz zawsze dobrze mieć :)

A wy co sobie kupiłyście? :)


3 komentarze:

  1. Bardzo fajne zakupy ;) Ja jestem strasznie ciekawa jak sprawdzi się u mnie mascara z Lovely, ale na razie musi poczekać na swoją kolej, bo mam kilka w zapasie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak kupuję na zapas jak jest okazja. Ja go zabieram w wyjazdy, tani dobry, jak gdzieś go zostawię to mi nie szkoda za tą cenę :)

      Usuń
  2. cudeńka kochana ♥ pomadki kupiłaś wszystkie przecudowne ♥

    OdpowiedzUsuń