środa, 12 listopada 2014

Prezenty z DM :)

Witajcie :*

Właśnie dostałam paczkę od mojej kuzynki z Niemiec a w niej:


Niestety nie mam możliwości samodzielnego wyjazdu do drogerii jednak kuzynka mieszkająca w Niemczech zrealizowała moją listę zakupów i w ten oto sposób stałam się posiadaczką:

1. Balsamu pod prysznic Balea
2. Żeli pod prysznic Balea
3. Szamponów oczyszczających Balea
4. Toniku matującego do twarzy Balea
5. Żelu myjącego do twarzy Balea
6. Płynu do demakijażu oczy Balea
7. Chusteczek do demakijażu Balea

Jednym słowem. WIELKI TESTING CZAS ZACZĄĆ :)

4 komentarze:

  1. super,fajnie mieć taką kuzynkę:) ja wybieram się o Dm w grudniu i pewnie też się obkupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie prezenty to ja lubię :) Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo sporo nowych i ciekawych kosmetyków ;). Też niedawno zrobiłam zakupy w DM, ale byłam tam tylko na chwilkę i nie miałam czasu żeby bardziej się przyjrzeć i dłużej zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. మేము ఇచ్చిన అని మరియు విత్తనాలు పూర్తిగా వ్యాధి నయం చేయవచ్చు ఒక ఔషధ ఉపయోగించి, వివిధ ఆరోగ్య సమస్యల యొక్క చికిత్స కోసం మందులు అందిస్తాయి.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń